List reklamowy sporządzany jest zawsze na papierze firmowym (ew. blankiety reklamowe). Powinien zawierać informacje dotyczące prowadzonej działalności – ogólne, promujące opisy usług czy towarów które chcielibyśmy wypromować.
(miejscowość, data)
(nazwa firmy)
………………………………………
(adres)
(nazwa firmy)
………………………………………
(adres)
Dodatkowo nasze wyroby/produkty* są ……………….. (jakie), tak że z pewnością będą miały wpływ na wzrost konkurencyjności Państwa firmy.
Załącznik:
Najnowsza oferta wyrobów/produktów
(pieczątka i podpis)
Pismo do potencjalnych nowych klientów
Pamiętajmy – nadrzędnym celem pisma jest osiągnięcie jak najwyższej skuteczności – w tym wypadku zdobycie klienta (promocja towarów i usług). Aby to osiągnąć wiele nadawców stosuje różnego rodzaju kruczki psychologiczne – jeśli nie są one rażące nie powinny wzbudzić podejrzeń adresata – np imienna adresacja czy informacja o bezpłatnych testach towarów/usług.