Z przykrością informujemy, że Państwa zamówienie nr … z dnia … nie może być zrealizowane we wskazanym terminie.
………………………………………
(miejscowość, data)
(miejscowość, data)
………………………………………
(numer referencyjny)
(numer referencyjny)
………………………………………
(nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)
(nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)
………………………………………
(nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)
(nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)
Przeprosiny klienta za opóźnienia w dostawie
Szanowni Państwo,
Z przykrością informujemy, że Państwa zamówienie nr …………………………… z dnia ………………………………….. nie może być zrealizowane we wskazanym terminie. Przyczyna zaistniałej sytuacji jest następująca ………………………………….. . Powyższe zamówienie może być zrealizowane w terminie do …………………….. . W związku z powyższym prosimy o przedłużenie terminu dostawy i potwierdzenie tego faktu faksem. Z góry dziękujemy za zrozumienie i prosimy o cierpliwość.
Z poważaniem
………………………………………
(pieczątka i podpis)
(pieczątka i podpis)
- korespondencja handlowa
- opóźnienie dostawy
- przeprosiny klienta za opóźnienia w dostawie