Notatka służbowa z rozmowy telefonicznej

Przede wszystkim starajmy się prowadzić rozmowę telefoniczną tak by była jednocześnie rzeczowa, jasna i kulturalna.

Wszystko, co da się powiedzieć, da się powiedzieć prosto, a czego nie da się powiedzieć, o tym należy milczeć. – Max, E=mc2

Pamiętajmy – jeśli rozmówca nas o tym wcześniej nie poinformuje to zgodnie z polskim prawem nie wolno jest nagrywać przeprowadzanych rozmów.

Jeśli tego potrzebujemy i zapowiada się dłuższa rozmowa z wieloma ważnymi szczegółami powinniśmy wcześniej przygotować notatnik. A po wyjaśnieniu wszystkich tematów warto je podsumować unikając późniejszych nieporozumień.

Nowoczesna korporacyjna nazwa podobnego dokumentu podsumowującego meeting na żywo bądź rozmowę telefoniczną to tzw. minutki.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *