Pismo może np wysyłać przedsiębiorstwo, które chce się zabezpieczyć w powiązanej firmie przed działaniami pracownika dysponującego wcześniej wystawionym a już wygasłym z pewnych przyczyn pełnomocnictwem.
………………………………………
(miejscowość, data)
(miejscowość, data)
………………………………………
(imię i nazwisko / nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)
(imię i nazwisko / nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)
………………………………………
(imię i nazwisko)
………………………………………
………………………………………
(adres)
(imię i nazwisko)
………………………………………
………………………………………
(adres)
Odwołanie pełnomocnictwa
Niniejszym odwołuję pełnomocnictwo do …………….. (zakres) udzielone Panu/Pani* ………………………………………………………….. (imię i nazwisko), zam. ………………………………………………… (adres) legitymującemu/ej* się dowodem osobistym ………………………………………………….. (seria i numer) wydanym dnia ……………………………… przez …………………………………. .
* niepotrzebne skreślić
………………………………………
(pieczątka i podpis)
(pieczątka i podpis)
- upoważnienie
- cofnięcie pełnomocnictwa wzór
- pełnomocnictwo
- pismo firmowe
- odwołanie upoważnienia
- odwołanie pełnomocnictwa
- odwołanie plenipotencji
- plenipotencja
- odwołanie