W związku z powyższym odsyłam całą przesyłkę i proszę o zwrot wpłaconej przez nas sumy.
………………………………………
(miejscowość, data)
(miejscowość, data)
………………………………………
(numer referencyjny)
(numer referencyjny)
………………………………………
(nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)
(nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)
………………………………………
(nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)
(nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)
Reklamacja wybrakowanego towaru
Niniejszym informuję, że dnia ………………………………………………. otrzymałem od Państwa przesyłkę ………………………………….. (jaką). Po jej przejrzeniu okazało się, że ……………………….. (liczba) posiada następujące braki:
1. ……
2. ……
3. ……
W związku z powyższym odsyłam całą przesyłkę i proszę o zwrot wpłaconej przez nas sumy.
………………………………………
(pieczątka i podpis)
(pieczątka i podpis)