Z przykrością przeczytaliśmy Państwa pismo z dnia … , zawierające opis wad towaru, który Państwu przesłaliśmy.
………………………………………
(miejscowość, data)
(miejscowość, data)
………………………………………
(numer referencyjny)
(numer referencyjny)
………………………………………
(nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)
(nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)
………………………………………
(nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)
(nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)
Uznanie reklamacji i zamiana towaru
Szanowni Państwo,
Z przykrością przeczytaliśmy Państwa pismo z dnia ………………………………………………….. , zawierające opis wad towaru, który Państwu przesłaliśmy. Te same wady stwierdziliśmy w partii towaru, którą jeszcze posiadamy.
Wobec powyższego prosimy o zwrot towaru w oryginalnych opakowaniach i dołączenie kopii Państwa pisma. Natychmiast po otrzymaniu przesyłki dostarczymy nowy towar wraz z czekiem za zwrot.
Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość.
………………………………………
(pieczątka i podpis)
(pieczątka i podpis)
- Uznanie reklamacji i zamiana towaru
- uszkodzone zamówienie – wzór reklamacji