Reklamacja powinna dokładnie opisywać problem i oczekiwania strony. Ważny jest też odpowiedni dobór argumentów.
………………………………………
(miejscowość, data)
(miejscowość, data)
………………………………………
(numer referencyjny)
(numer referencyjny)
………………………………………
(nazwa firmy)
………………………………………
(adres)
(nazwa firmy)
………………………………………
(adres)
………………………………………
(nazwa firmy)
………………………………………
(adres)
(nazwa firmy)
………………………………………
(adres)
Reklamacja otrzymanego towaru
Szanowni Państwo,
Z przykrością informuję, że dnia …………………………………………………. otrzymałem przesyłkę, która okazała się niezgodna z zamówieniem. Zamawiałem …………………………………………… (nazwa towaru, nr katalogowy), a Państwo przysłaliście …………………………………………… (nazwa towaru).
W związku z powyższym zmuszony jestem zwrócić Państwu otrzymany towar. Równocześnie proszę o szybkie dostarczenie towaru zgodnego z zamówieniem.
Liczę na potraktowanie sprawy jako pilnej.
………………………………………
(pieczątka i podpis)
(pieczątka i podpis)
[ Strony: 1 2 ]