Auto i dokumentacja pojazdu

Właściciel pojazdu ma szereg obowiązków związanych z dokumentacją pojazdu a więc zakupem, sprzedażą, rejestracją, posiadaniem, użytkowaniem i przeróbkami samochodu.


Zagubienie, zniszczenie lub kradzież dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, tablic rejestracyjnych, nalepki kontrolnej zobowiązują właściciela pojazdu do podjęcia starań o uzyskanie nowych dokumentów. Dokumentacja pojazdu wymaga w takich przypadkach złożenia wniosku w wydziale komunikacji miejscowo właściwego urzędu.

Auto i dokumentacja pojazdu – składanie wniosku

  • osoby fizyczne – wniosek składa właściciel lub współwłaściciele i każda z tych osób składa swój podpis
  • osoby prowadzące działalność gospodarczą – wniosek składa właściciel, współwłaściciele lub osoba upoważniona
  • podmiot zarejestrowany w KRS – wniosek składa osoba uprawniona do reprezentowania lub osoba upoważniona

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *