Notatka służbowa z rozmowy telefonicznej

Przede wszystkim starajmy się prowadzić rozmowę telefoniczną tak by była jednocześnie rzeczowa, jasna i kulturalna.

Wszystko, co da się powiedzieć, da się powiedzieć prosto, a czego nie da się powiedzieć, o tym należy milczeć. – Max, E=mc2

Pamiętajmy – jeśli rozmówca nas o tym wcześniej nie poinformuje to zgodnie z polskim prawem nie wolno jest nagrywać przeprowadzanych rozmów.

Jeśli tego potrzebujemy i zapowiada się dłuższa rozmowa z wieloma ważnymi szczegółami powinniśmy wcześniej przygotować notatnik. A po wyjaśnieniu wszystkich tematów warto je podsumować unikając późniejszych nieporozumień.

Nowoczesna korporacyjna nazwa podobnego dokumentu podsumowującego meeting na żywo bądź rozmowę telefoniczną to tzw. minutki.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *