Ciekawostka dotycząca skutecznego i jednocześnie prostego sposobu zamykania ust niekulturalnym czy też natrętnym rozmówcom.
- Poinformujmy rozmówcę o tym, że rozpoczynamy nagrywać rozmowę
- Poprośmy o sporządzenie notatki ze szczegółami i przesłanie formalnej oferty/umowy na email
Błędy jakich powinniśmy unikać w czasie rozmowy telefonicznej
- Prowadzenie rozmowy podczas innego spotkania (jeśli czekamy na ważny telefon należy wcześniej o tym poinformować naszego rozmówcę a ewentualną rozmowę należy skrócić do minimum)
- Podnoszenie głosu
- Użycie sformułowania „z tej strony”
- Poufałości np zwracanie się do rozmówcy po imieniu
- Przerywanie w pół zdania rozmówcy
- Unikamy mówienia yhhy zamiast tak
- wzór notatki służbowej z rozmowy telefonicznej – minutki
- jak napisać notatkę służbową z rozmowy telefonicznej
- spisany formalnie kontakt telefoniczny z klientem lub współpracownikiem
- aotatka służbowa rozmowa telefoniczna
[ Strony: 1 2 ]