Potwierdzenie zamówienia

Potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Pismo dostawcy produktu / usługi akceptujące warunki umowy złożone na dokumencie zamówienia. W praktyce bardzo często jest ono drukowane na odwrotnej stronie zamówienia.

Potwierdzenie zamówienia
………………………………………
(miejscowość, data)
………………………………………
(nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)
………………………………………
(nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)

Potwierdzenie zamówienia

Informujemy, iż Państwa zamówienie numer ………………………………………………. z dnia ………………………………… zostanie zrealizowane. Przybliżony termin realizacji to ………………………………………………….. . O odbiorze /dostawie towaru poinformujemy Państwa oddzielnym pismem.
Z poważaniem

………………………………………
(pieczątka i podpis)
Potwierdzenie zamówienia pdf   Potwierdzenie zamówienia odt   Potwierdzenie zamówienia doc  
Potwierdzenie zamówienia wer.2
………………………………………
(miejscowość, data)
………………………………………
(nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)
………………………………………
(nazwa firmy)
………………………………………
………………………………………
(adres)

Potwierdzenie zamówienia

Szanowni Państwo,
Uprzejmie informuję, iż Państwa zamówienie …………………………. (wymienić czego) zostało przyjęte i w ciągu ………………………………….
………………… (odbierzecie, dostarczymy, kurier, w jaki sposób).
Załączamy specyfikację i warunki płatności. Dziękujemy za współpracę i polecamy się na przyszłość.
Z poważaniem

………………………………………
(pieczątka i podpis)
pdf   odt   doc  
  • korespondencja handlowa i firmowa – potwierdzenie zamówienia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *